środa, 4 marca 2015

Zawieszenie?

HEJ.

Przychodzę z przykrą wiadomością. Przynajmniej dla mnie. Strasznie się z Wami związałam.

To była bardzo trudna decyzja, bo w końcu coś zaczęło mi sie udawać. Ale i tak się spartoliło.

Ja postanowiłam, że zawieszę bloga.

Chociaż, macie jeszcze głos. Możecie napisać, czy zależy Wam na dalszym prowadzeniu tego bloga. Na pewno wezmę Wasz głos pod uwagę.

Przykro mi. Sama nie chcę się z Wami żegnać.

Ale powtarzam! Wystarczy komentarz.

Pozdrawiam Was, kropeczki!

~Mint Candy

6 komentarzy:

  1. Przepraszam bardzo!!! Co to ma w ogóle być?? O czym Ty moja droga piszesz? Nie możesz ot tak sobie zawiesić bloga, bo ja go uwielbiam i chcę go sobie czytać jeszcze przez dłuuuugi czas więc proszę się brać do roboty i klecić kolejne rozdziały, ponieważ ja tu już czekam z ogromną niecierpliwością! PS. Przepraszam za to, że komentarz jest troszki nieskładny, ale jest już kilka minut po północy, a ja obejrzałam kilka odcinków PLL i moje myślenie powoli się wyłącza... PS. 2. BAAAARDZO MI ZALEŻY NA TYM ABYŚ KONTYNUOWAŁA SWOJE OPOWIADANIE!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.
    Przychodzisz z przykrą wiadomością. Dla mnie również. Strasznie się z Tobą związałam. To jest trudna decyzja do zaakceptowania. Nic się nie spartoliło, z rozdziału na rozdział uzależniam się coraz bardziej. Postanowiłaś zawiesić bloga. Postanowiłam Cię chwilę zatrzymać.
    Mam głos, mogę napisać czy mi zależy. Zależy mi. Weź to pod uwagę. Mi też jest przykro. Również nie chcę się z Tobą żegnać. Skoro wystarczy komentarz, to oto i on. Również pozdrawiam i ufam, że do zobaczenia tutaj ponownie. <333

    OdpowiedzUsuń
  3. WHAT.


    Nie ma takiej możliwości żebyś zawiesiła bloga. Zaraz ja się zawieszę. To nie do OGARNIĘCIA!!!
    NIE MOŻESZ NAM TEGO ZROBIĆ! POPATRZ WSZYSCY CIĘ KOCHAMY!!!!!!

    LOVE! BIG HUG ♡♡♡

    Ma być nowy rozdział tu i teraz!

    /Miley

    OdpowiedzUsuń
  4. No błagam, nie zawieszaj bloga. Jest bardzo pomysłowy i ciekawy. Chce wiedzieć co będzie dalej z Cher i Niallem! Nie rób mi tego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje opowiadanie bardzo ale to bardzo mi się spodobało.Dlatego proszę napisz chodziaż co z Niallem i Cher.Tak mnie to opowiadanie wciągnęło.Najlepsze jakie czytałam.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje opowiadanie bardzo ale to bardzo mi się spodobało.Dlatego proszę napisz chodziaż co z Niallem i Cher.Tak mnie to opowiadanie wciągnęło.Najlepsze jakie czytałam.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń