niedziela, 1 marca 2015

LIEBSTER BLOG AWARD #2

JUŻ PO RAZ DRUGI ZOSTAŁAM NOMINOWANA DO LIEBSTER BLOG AWARD. NIESAMOWITE. NIEMOŻLIWE.

DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJĘ MILENCE LIS. KOCHANA, ZASKOCZYŁAŚ MNIE. SERDECZNIE DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERDUCHA!

A TERAZ PYTANIA:

1. OD KIEDY JESTEŚ NA BLOGGERZE I JAK SIĘ TU UDZIELASZ?

Na bloggerze jestem od grudnia 2013 roku. Wolę jednak nie wspominać o moich wcześniejszych opowiadaniach. Niech to zostanie tajemnicą :) Udzielam się... No cóż, sami możecie zobaczyć :)

2. DO JAKICH FANDOMÓW NALEŻYSZ?

Jestem Directioner, Lanatic, Swiftie, PLLFamily, Sheeranator, Brat, Angle, Tribute, Jenniderps, to chyba wszystko :)
3. CZY MASZ JUŻ PLANY NA WAKACJE, JEŚLI TAK TO JAKIE?

Na 90 procent pojadę znów do Wielkiej Brytanii, może na obóz. Resztę wakacji pewnie u babci :)

4. CO NAJBARDZIEJ LUBISZ ROBIĆ W WOLNYM CZASIE?

Hm... No cóż... W domu to czytać książki, grać na instrumentach i śpiewać. Jeśli mam możliwość to jeżdżę konno :)

5. KSIĄŻKA GODNA POLECENIA...

... zdecydowanie seria Pretty Little Liars. Ja jestem już na 10 części :)

6. CZY MASZ SWÓJ ULUBIONY FILM? JEŚLI TAK, PODAJ TYTUŁ.

Z filmami u mnie ciężo... Serial Pretty Little Liars to na pewno :) What else... Niezgodna, Igrzyska Śmierci... Sama nie wiem co jeszcze :)

7. GATUNEK MUZYKI JAKIEJ SŁUCHASZ...

... Pop, Jazz, Klasyczna, Blues... Czasami rap :)

8. CO LUB KTO DAJE CI NAJWIĘCEJ SZCZĘŚCIA?

Szczęście sprawiają mi ludzie. Oni są moimi największymi przyjaciółmi, oraz największymi wrogami. Dają mi szczęście, a potem brutalnie je odbierają. Trzeba się przyzwyczaić :)

9. JAKIE PLANY CHCIAŁABYŚ ZREALIZOWAĆ W NAJBLIŻSZEJ PRZYSZŁOŚCI?

Zdecydowanie ukończyć szkołę z jak najlepszym wynikiem... Oraz dojść do piątego sezonu Pretty Little Liars, aktualnie jestem w połowie drugiego :)

10. TWÓJ ULUBIONY PIOSENKARZ/PIOSENKARKA; AKTOR/AKTORKA?

Piosenkarka:


Jedyna - Cher Lloyd <3


Aktorka to Troian Bellisario i...


Lucy Hale <3

A ukochany aktor...


Ian Harding! Ezria forever... IF YOU KNOW WHAT I MEAN :)

11. Najbardziej szaloną rzeczą, którą zrobiłeś w swoim w swoim życiu jest...?

Urodziłam się :) I zauroczyłam się :)

NO TO TROSZKĘ O MNIE NOWINEK :)
WIĘCEJ PYTAŃ? Z CHĘCIĄ ODPOWIEM! :)

A teraz ja.

Nominuję:

1. Boundlessly
2. One moment can change everything (walić zasady)
3. New life without You 



Przepraszam, nie czytam wielu blogów :(

MOJE PYTANIA:

1. ULUBIONA KSIĄŻKA?
2. FILM W DOMY VS. KINO?
3. ULUBIONY AKTOR I AKTORKA, PIOSENKARZ I PIOSENKARKA?
4. MASZ RODZEŃSTWO?
5. TWOJE HOBBY?
6. TWÓJ NAJWIĘKSZY TALENT?
7. JESTEŚ PEWNA SIEBIE, CZY NIEŚMIAŁA?
8. ULUBIONA KUCHNIA ŚWIATA?
9. RZECZYWISTOŚĆ CZY WYOBRAŹNIA?
10. ULUBIONA PIOSENKA?
11. FANDOMY DO JAKICH NALEŻYSZ?
12.(BONUSIK) CZY BYŁAŚ NA JAKIŚ KONCERTACH? JEŚLI TAK, TO JAKICH?

JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJĘ!

KOCHAM!!!

~Mint Candy







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz