poniedziałek, 22 grudnia 2014

KONKURS

Witam, witam!

Powróciłam na chwilke by przekazać Wam tę emocjonującą wiadomość.

Mianowicie, ogłaszam konkurs!

Jedyne co trzeba zrobić, to przysłać mi mailem (wilczurek8@gmail.com) fragment, kiedy Niall i Cher wyznają miłość (Waszego autorstwa).

Hah, wiem. Cała ja! ☺

Na imaginy czekam do 6 stycznia 2015 roku ☺

(Hah, łudzę się)

Nagrodą jest wprowadzenie przeze mnie bohatera do bloga, który będzie "poprowadzony" przez zwycięzce.

Seeeerdecznie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie!

Do przeczytania!

/Mint Candy

3 komentarze:

  1. O jejciu *.*
    Heheszky postaram się napisać coś dla CIEBIE.. yy znaczy na konkurs... :P

    Tylko nie bardzo rozumiem jaka będzie nagroda (tak wiem jestem tępa). Możesz wytłumaczyć głupiemu dziecku ??

    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :)

      Chodzi o to, że jeśli wygrasz, to w opowiadaniu pojawi się postać, która będzie miała cechy nadane przez Ciebie (np. Twoje odzwierciedlenie)

      Mam nadzieję, że pomogłam ^^

      Do zobaczenia!

      /Mint Candy

      Usuń