niedziela, 11 stycznia 2015

WYNIKI KONKURSU

Hejka! Wiem, że troszkę długo musiałyście czekać, ale w końcu jestem! :)

Najpierw, muszę Wam powiedzieć, że zrobiłam ten konkurs dla żartów. Okazało się, że jednak parę osób poświęciło mi swój cenny czas i napisaliście te imaginy, co totalnie nie mieści mi się w głowie...

DZIĘKUJĘ.
AMEN.

Teraz nadszedł ten czas...

Byłam wręcz pewna, że max. jedna osoba napisze imagina, a tu kilka... Zrobił się kłopot.

Ale zdecydowałam, że będą dwie zwyciężczynie :)

Ach, i jak to ja, zapomniałam powiedzieć, że ten konkurs został zorganizowany z okazji 2500 wyświetleń!

Łzy, łzy, łzy...

Dziękuję baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzoooooooooooooo :)

Nie przeciągam...

Zwyciężają......

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

DUM DUM DUUUM DUUUUUUM!

@ERAGONA AA ORAZ @ALEXA!!! :D

Gratuluję (to było do przewidzenia, jesteście genialnymi pisarkami) ;)

Byłabym wdzięczna, jeśli wyrazicie zgodę na opublikowanie Waszych prac tutaj na blogu (oczywiście, kredyt dla Was) ale to tylko Wasza decyzja :)

W komentarzu napiszcie czy się zgadzacie :)

A teraz naaagrooodaaa :)

W komentarzu napiszcie również:

-skąd ma być Wasz bohater/bohaterka;
-czy ma to być, np. Selena Gomez, Demi Lovato, Cody Simpson itp. (od razu mówię, że jeśli np. wybierzecie Selenę to tak Wasza bohaterka się już nazywa)
-ile ma lat
-cechy charakteru

A ja wplotę te osoby w opowiadanie :) (jest to jednak postać epizodyczna, max. dziesięć rozdziałów)


Pozdrawiam!



Ps. Zobaczcie, co dostałam :') Grill in 1d :D



3 komentarze:

  1. Hej :*
    Jejciu cieszę się bardzo ;)
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję ^^
    Jak chcesz, to publikuj, tylko proszę popraw błędy hahhahah xD (nie ale serio możesz poprawić, żeby siary nie było :D)
    A co do bohatera to muszę się zastanowić :)
    Jutro będzie napewno jakiś :D

    Pozdrawiam :)

    Ps. No dziękuję, że sprawiłas mój dzień piekniejszym <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę.... Nie wierzę...
    Jejku...
    Żebyś Ty widziała moją reakcję... Współczuję moim rodzicom, którzy niestety mieli taką możliwość.
    Ja normalnie cały czas skaczę po domu, recholę się / piszczę i mówię, że nie wierzę...
    Jeśli Ty uważasz, że to coś zasłużyło na takie wyróżnienie, to proszę bardzo, publikuj..

    Nie wierzę

    A co do postaci, to najpierw muszę się przespać z tą wiadomością, a dopiero potem spróbować zacząć myśleć, bo z pewnością w tej chwili nie robię tego racjonalnie :D

    Podeślę Ci wytyczne na tt, dobrze?

    Cały dzień stałam na dworze z odmarzniętymi palcami z puszką i serduszkami w ręku, żeby teraz dowiedzieć się takiej rzeczy...
    DZIĘKUJĘ <3

    OdpowiedzUsuń