poniedziałek, 22 września 2014

LIEBSTER BLOG AWARD

LIEBSTER BLOG AWARD

ZOSTAŁAM NOMINOWANA PRZEZ
HO    NEY
DZIĘKUJĘ SŁOŃCE!

BLOG AUTORKI HO NEY
uncanny-fanfiction.blogspot.com
Pytania: 

1. Ile masz lat?

Mam 13 lat.

2. Jak masz na imię?

Mam na imię (tutaj wie chyba tylko @Eragona aa) Julia

3. Ile już prowadzisz bloga?

Tego bloga mam już ponad miesiąc.

4. Co cię inspiruje do pisania bloga?

Inspirują mnie komentarze :) Czerpie przykłady zazwyczaj z codziennego życia.

5. Twoje hobby?

Moim hobby jest jazda konna, śpiewanie, czytanie książek, pisanie opowiadań i czasem pisanie piosenek.

6. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Lubię słuchać muzyki i (co ostatnio się u mnie pojawiło) biegać.

7. Jakiego gatunku muzyki słuchasz?

Woooo. Słucham przeróżnej muzyki, ale przede wszystkim pop. 


SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJĘ!

A TERAZ MOJE PYTANKA:

1. Jak dowiedziałaś się o moim blogu?
2. Jaką postać lub postacie lubisz najbardziej i dlaczego?
3. Do jakich fandomów należysz?
4. Ile masz lat?
5. Co skłoniło Cię do napisania opowiadania?
6. Jak masz na imię?
7. Co lubisz?
8. Czego nie lubisz?
9. Jaka jest twoja ulubiona książka?
10. Do której klasy chodzisz?
11. Czy byłaś już nominowana do LBA?

Ja nominuję:







Przepraszam! Czytam mało blogów!


POZDRAWIAM WAS!


~Mint Candy












1 komentarz:

  1. Dziękuję za nominację;) odpowiedzi na twoje pytania już wkrótce na moim blogu ;*

    OdpowiedzUsuń