czwartek, 14 sierpnia 2014

Bohaterowie

BOHATEROWIE


Cher Lloyd
20.l
"Zależy mi na wszystkim. A dla mnie ty jesteś wszystkim"

Eleanor Calder
23 l.
"Im większa miłość, tym większy chaos"

Niall Horan
22 l.
"W końcu nadejdzie czas na wszystko"

Zayn Malik
23 l.
"Ściągnij maskę i pokaż swoje prawdziwe oblicze" 

Louis Tomlinson
24 l.
"Tego uśmiechu po prostu się nie da zapomnieć"

Liam Payne
24 l.
"Kochaj i dawaj satysfakcję"

Harry Styles
23 l.
"Bo moje kocham nie jest na tydzień, czy miesiąc"

INNI




Kathrine Lion
23 l.
"Zabrali już wszystko. Wszystko co wspaniałe"

Leona Cload
25 l.
"Jak zginiesz, daj mi znać"



Travis McCoy
22 l.
"Znalazłem tą jedyną krętą ścieżkę, z której i tak spadłem"




______________________________________________________

Cher Lloyd as Cher Lloyd
Eleanor Calder as Eleanor Calder
Niall Horan as Niall Horan
Zayn Malik as Zayn Malik
Louis Tomlinson as Louis Tomlinson
Liam Payne as Liam Payne
Harry Styles as Harry Styles
Shay Mitchell as Kathrine Lion
Sasha Pieterse as Leona Cload
George Shelley as Travis McCoy


3 komentarze:

  1. Dziewczyno, kocham cię <3 trafiłaś akurat na ten gif z George'm, który mi się najbardziej podoba xD
    A tak wgl to reszta bohaterów tesz jest świetna :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cher, uwielbiam One Direction, uwielbiam Pretty Little Liars, uwielbiam Union J.
    Kocham Cię za to połączenia!
    /Miley

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Właśnie zaczynam czytać Twoje opowiadanie. Zapowiada się ciekawie
    Dobrze że już masz opcję pozwalającą komentowanie anonimowym użytkownikom :)
    Pozdrawiam!
    /Kasia Tomlinson

    OdpowiedzUsuń